2014(e)ko azaroaren 19(a), asteazkena

Komunikazioa Handitu edo Ordezkatzeko Sistemak erabiltzeko baldintzak

Aurreko sarreran aipatutakoaren  harira, azpimarra beharra dago Komunikazio Handigarri edo Alternatiboan laguntzeko sistemak hitz egiteko zailtasunak duen pertsonak bere ingurukoekin komunikatzeko bidea besterik ez direla, baina ez dira inoiz nahikoak. Benetan garrantzitsua dena horrekin datorren hezkuntza, egokitze eta laguntza prozesuak dira.

Horretarako, esku-hartze prozesua ikaslearen gaitasunen, trebezien, beharren, nahien ebaluazio batekin hasi behar da, horrela, aurretik esan moduan, umearen errealitatearekin bat datozen material egokiak hautatzeko. 

Ondoren, Komunikazio Baliabide horien egokitze eta hezkuntza prozesua hasteko, kontuan hartu behar dira bai umea bai bere ingurunea ere, bizitzako testuinguru guztiak eta berarentzako pertsona esanguratsuak ere integratuz.

Azkenik, Komunikazioa Handitzeko edo Ordezatzeko sistemen arrakasta bermatzeko, garrantzitsuena zera da: ezgaitasunak dituen pertsonak komunikatzeko gauza interesgarriak izatea, komunikazioa nola egin jakin dezala eta adierazi nahi duena ulertzeko eta entzuteko prest dauden pertsonak inguruan izan ditzala. 

Irudiaren iturria: egizu hemen klik

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina